voorzitter

Henk-Jan Mekelenkamp

Mijn naam is Henk-Jan Mekelenkamp, in 2001 geboren in Apeldoorn. Woonachtig in Apeldoorn zet ik me graag lokaal in voor de SGP-jongeren. Als plaatselijke voorzitter organiseer ik samen met de commissie activiteiten, acties en (debat)avonden. Naast deze lokale inzet ben ik ook aangesloten bij Commissie Zorg van SGP-jongeren.

Als jongeren van de SGP komen we graag met je in contact! Stuur ons een berichtje als je vragen hebt of ook actief wilt worden.

Email: henk-janmekelenkamp@outlook.com

Telefoon: 06 83359454

Lid worden

Dankzij zo'n 30.000 SGP-leden, kunnen wij, landelijk en lokaal, een vuist maken in de politiek. Wil jij hier ook aan bijdragen?

Doneren

Is een lidmaatschap niet wat je zoekt, of je bent al lid? Ook financiële steun stellen wij erg op prijs.

Doneren

Lid worden

Werk mee

Wil jij bijdragen aan het behalen van onze doelen? Bekijk dan de openstaande vrijwilligers- en vaste functies.

SGPJ lid worden

De SGPJ behoort tot de grootste politieke jongerenorganisaties van Nederland. Word jij hier ook lid van?

Ondernemers­platform

Vindt u een goede verbinding tussen politiek en werkvloer belangrijk? Word dan lid van ons platform.

Bestuurders­vereniging

De BSV van de SGP is een platform voor toerusting en netwerken voor huidige en aankomende politici & bestuurders.

Wetenschappelijk instituut

Doormiddel van o.a. onderzoek levert het WI een bijdrage aan de doordenking van maatschappelijke ontwikkelingen.